Tilmelding - Mobile Science Center

Her kan I booke en dato til Det Mobile Science Center i uge 39. Find en ledig tid i skemaet og udfyld formularen. Så vender vi tilbage med en bekræftelse.

I år har vi besøg af Det Mobile Science Center, som vil stå på Herstedøster Skole hele uge 39.

Alle skoler i Albertslund Kommune har mulighed for at tilmelde klasser. Der vil være to forløb:

1. Vandets vej i fremtidens klimatilpassede by som er tilpasset de Forenklede Fælles Mål for natur/teknologi i 3.-4. klasse .
      Link til forløbsbeskrivelse  for Vandets vej i fremtidens klimatilpassede by

2. Klimaforandringer og fremtidens klimatilpassede by som er tilpasset de Forenklede Fælles Mål for natur/teknologi i 5.-6. klasse.
      Link til forløbsbeskrivelse for Klimaforandringer og fremtidens klimatilpassede by

Eleverne befinder sig udendørs og er i bevægelse under begge forløbene. Forløbene lever dermed op til kravet om 45 minutters motion og bevægelse om dagen.

Alle tider er optaget, men I er velkommen til at skrive jer på en venteliste, hvilket I gør ved at skrive til Søren Svendstorp Lund, osu@albertslund.dk